duminică, 14 noiembrie 2010

Sala Sporturilor - VICTORIA




























4 comentarii:

  1. Multumesc! Amatorisme..., dar cu mult drag facute. Nu stiu inca, spre rusinea mea, sa folosesc camera foto nici macar la jumatatea capacitatilor pe care le are. Ar fi cazul sa ma straduiesc mai mult. In schimb, sincere felicitari tie(te-am vizitat). Te mai astept pe la mine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu pot sa cred cat de frumoasa este sala sporturilor in pozele acestea ! Si ce a crescut Marta ♥...

    RăspundețiȘtergere
  3. Ba sa crezi! Du-te sa te plimbi dimineata devreme sau seara, cand e lume mai putina, cand e liniste si ai sa descoperi in fiecare anotimp zeci de tablouri minunate. Ala e un loc frumos, oamenii (din pacate) ii schimba aspectul de multe ori.
    Marta a crescut? Despre tine ce sa mai zicem :)? Ma uit la voi - la tine, la Maria mea, la Marta mea si-mi amintesc cu nostalgie anii cand eram ca voi. Ma bucur de tineretea pe care mi-o transmiteti si ma rog pentru voi sa fiti senine si fericite. Te pup!

    RăspundețiȘtergere