duminică, 20 februarie 2011

Inserare de februarie in Bucegi
























4 comentarii:

  1. Pot să visez și eu în pozele tale? Să mă așez în zăpadă, ca atunci când eram copil (dar fără să mă bombăne mama că răcesc), să mă uit la cer și să-mi las mintea s-o ia razna?
    Ce frumos!

    RăspundețiȘtergere
  2. Aici e "liber la visare" pentru toata lumea. Si eu port cu mine visele din copilarie (altor vise le-am pus lacat), mai ales la munte, doar ca port si anii astia care nu prea ma mai lasa sa ma tavalesc asa usor prin zapada. Doamne, vorbesc de parca as avea 100 de ani!! Adevarul e ca mai am inca puterea de a ajunge pe crestele muntilor - acolo de unde lumea se vede mai curata, mai linistita, mai tacuta...

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoase pozele !! Chiar superbe !

    RăspundețiȘtergere
  4. Daria, iti multumesc! Atat cat ma pricep, incerc sa surprind frumosul si sa-l ofer si altora. Mai treci pe aici! Mi-e dor tare de voi! Transmite-le gandurile mele alor tai!! Cu drag.

    RăspundețiȘtergere